vineri, 20 noiembrie 2009

Osho Stie !!!!

Ceapa interioara
**************************************************************

No Comment !

Un comentariu:

  1. da, imi place si rezonez cu acest maestru osho, nimeni nu mi-a spus de el dar viata m-i l-a adus in cale, in urma cu cativa ani.
    De fapt atunci cand am citit pt prima data o carte de osho habar n-aveam cine este acest osho, caci eu atunci cautam o carte care sa-mi explice mai pe indelete noul testament din biblie, caci nu prea intelegeam si voiam raspunsuri la multe intrebari care-mi apareau, voiam sa inteleg mesajul lui Iisus, nu doar sa-l accept asa pt ca asa spune Iisus. Daca intrebam un preot sa ma faca sa inteleg ce se spune in noul testament, riscam sa ma bage in ceata si mai rau pt ca simteam ca nici el habar nu are despre ce predica. Atunci la acea vreme, mi-a atras atentia o carte care se numea " EU INSA VA ZIC VOUA... " -invataturile noului testament comentat de osho. Nu-ti spun surpriza enorma ce am avut-o citind acea carte .... a fost totul prin surprindere si mi-a pus l-a incercare absolut tot ce stiam pana in acel moment si observam cum se prabuseste totul in mintea mea. In acea peroada treceam prin momente neplacute a vietii mele si cautam si imploram existenta sa-mi dea raspunsuri si marea mi-a fost mirarea cand le-am si primit pur si simplu.
    De aceea mie imi place sa-i spun lui osho - maestrul maestrilor, dar nu pt a-l ridica pe un piedestal nici gand de asa ceva, ci pt ca el a vorbit in discursurile sale despre aproape toti marii maestrii ai omenirii readucand mesajele lor din trecut in atentia si pe intelesul omului zilelor noastre. Asa am putut sa inteleg limpede mesajul lui Iisus, a lui Buddha s.a. pt ca osho vorbeste oamenilor de acelasi nivel de constiinta cu acestia si avantajul este ca osho este aproape contemporan cu noi, stie cum sta treaba cu omul zilelor noastre.
    dar de fapt eu nu as spune ca OSHO STIE !!!, mai degraba as spune ca OSHO INTELEGE , de fapt doar el poate intelege cu adevarat si cei asemeni lui care s-au trezit din somnul cu vise frumoase si urate.
    Osho spune: - intre mine si tine nu este nici-o diferenta , sunt si eu un om ca si tine insa cu o exceptie tu inca mai dormi si eu m-am trezit!!!
    cu drag nelunnn / nelu si cei trei nnn vin de la Niciodata sa Nu spui Niciodata /

    RăspundețiȘtergere