vineri, 18 decembrie 2009

Carti pentru oameni neobisnuiti

Pentru toti cei care au declarat in scris,verbal sau in inima lor ca ma iubesc(si nu numai...,dar mai ales...) ,cei care apreciaza munca mea,am un "dar" de Craciun si Anul Nou..., e vorba de 3 carti extrem de importante care m-au ajutat sa inteleg lumea ; sa vad viata cu ochi noi.

Sper din suflet sa fie citite de toti care imi viziteaza blogu' si imi doresc sa fie perfect intelese de catre toti care le vor citi, sa aibe un efect cel putin la fel de mare si asupra constiintei lor cum au avut asupra mea.

Le doresc sa le schimbe viata
(in mod pozitiv) si sa le redea viziunea .

Citind aceste cartulii vei intelege si tu adevarul din spatele vorbelor lui ISUS " Tot ceea ce am facut eu veti face si voi si muult mai muulte" !!!

Rezonez enorm cu aceste 3 carti...,desigur, am citit si altele la fel de interesante si daca oricine doreste sa continue sa evolueze in intelegerea mintii (a puterii gandului+imaginatiei),il invit sa imi lase un mesaj ,sa putem aprofunda impreuna aceste concepte (pe chatul de pe blog sau pe e-mail la adresa warhamer2008@yahoo.com)

Toti simtim ca ceva se schimba in interiorul nostru si in exterior de asemenea;nimic nu va ramane static si neschimbat in adevar.
Lumea interioara se transforma nu in mod accidental ci sincronistic si in tandem cu lumea exterioara,vorba lui Mahatma Ghandi " Fii tu schimbarea care vrei sa o vezi in lume".



O intelegere mai vasta a realitatii , a lumii,si nu in ultimul rand a ceea ce suntem noi nu ne va schimba viata decat in mod pozitiv.
Orice schimbare trebuie sa fie binevenita de oricine,pentru ca schimbarea inseamna viata,inseamna putere,energie,vitalitate ; schimbarea ta iti va da in esenta sens vietii,indrazneste sa intri in necunoscut,sa iti invingi cea mai mare frica a egoului,a mintii(frica de schimbare) si sa: "Dai cezarului cei al cezarului"
Stiu ca simti si tu ca e cazul sa se intample ceva,stiu ca simti ca lucrurile nu mai pot continua in felul in care au decurs pana acum,de aceea te implor sa citesti cele 3 carti cu mintea si mai ales cu inima deschisa catre nou,catre viata.
P.S.
' Am primit azi o ?'continuare'? a cartii "Inuaki reptilianul din mine"
,link aici),intitulata "Viata pe pamant"(o gasesti aici) ,aparent scrisa de acelasi autor?!(Aryana Havah)!?.
Am inceput sa o citesc si la un moment dat nu am mai putut continua deoarece profetiile despre anul 2010-2012 nu corespund cu modul meu de a gandi/vedea lucrurile si am avut un sentiment ciudat si puternic in timp ce citeam..; mi sa parut evident scopul scrierii cartii asa ca nu am mai continuat sa o citesc.
Sper ca intuitia nu ma tradat nici de aceasta data , am inteles ca aceasta carte e de fapt un fals,un atac la cartea initiala...in fine... cautand pe www.scribd.com am gasit si continuarea cartii Inuaki reptilianul din mine numita
"de La Zamolxe Spre Noua Era link"aici '

P.S.2
Pentru a citi mai comod iti recomand sa le descarci pe calculatorul propriu
(sau sa dai click pe optiunea fullscreen ;). Succes !

P.S.3 (si ultimul :))
parerea mea e ca daca le citesti in ordinea in care le-am numerotat iti va fi mult mai usor sa asimilezi cartea urmatoare,hei,dar pana la urma tu decizi in ce stil si in ce ordine o vei face
!

Spor la citit !


*****************************************************************************
Cartea nr.1

Swami Shivananda - Puterea Gândului
*****************************************************************************
Cartea nr.2

Neville Goddard - Imaginatie trezita & Cautarea

*****************************************************************************
Cartea nr.3

Valeriu Popa - Vindecarea Prin Gandire

2 comentarii:

  1. DA, super recomandarile,doar la Neville Godard linkul nu functioneaza, iar cartea de baza este "19773029-Neville-Goddard-Puterea-constiintei",am dat-o cu indicativul numeric tot de pe scribd.In afara celei recomandate de tine,de acelasi autor si traduse, mai sunt inca 4. Namaste.

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc!
    Pace si lumina

    RăspundețiȘtergere