Opinii, comportamente de oameni şi societăti sunt uşor de schimbat. In fiecare deceniu, în fiecare an, în fiecare săptămână, cei care controlează mass-media schimba climatele gândirii umane. Stele pop noi, modele, defileaza in centrul scenei, apoi ies usor prin stanga, iesire urmată de inundaţii de cantitati imense de bani, lăsând calea mizeriei sordide cunoscuta sub numele de "cultura populară" în trecerea sa .
Acum, puterea de a conduce lumea si de indeparta cainele cultural este la îndemâna dumneavoastră. Ceea ce urmează sunt instrucţiuni simple ,un manual, unele instrumente de comportament pentru a influenţa şi de a profita de sistemul nervos al tuturor colegilor dumneavoastră.
Cele 23 de unelte :
2.Limiteaza orice posibilitate de auto-constientizare si auto-sensibilizare.Distruge insticntul si intuitia.Incurajeaza la infinit si in mod activ constientizarea externa.Fa oamenii dependenti de informatia ta pentru cat mai multe decizii .
3. Accelereaza ritmul in care le dai mesajele astfel incat ritmul de informare sa fie derutant si vizual partinitor.
5.Cadrul in care pui problema este totul.Decide ce vor oamenii sa creada si asigura-te ca alegerile care le fac sunt in cadrul care asigura de rezultatul dorit de tine.Aceasta se numeste iluzia de a alege.'Vrei sa maturi podeaua inainte sau dupa cina?"
Repeta această formulă pentru sistemele economice, politicieni, ştiri, branduri concurente de produse şi de divertisment.
6. Apelul la cel mai mic numitor comun. Asiguraţi-vă că toate arată modelul de soluţionare a conflictelor intre oameni cu o scadenţă emoţionala şi intelectuala nu mai mare decât cea a unui copil de şase ani.Fa situatia amuzanta astfel incat nimeni nu observa acest lucru.
7.Fa oamenii sa ramana pasivi. Incurajeaza tipul de comportament "couch poatato" astfel incat ei sa ramana la nivelul undelor alfa ca si elixir de vindecare pentru orice problema a lor.planul de evadare din frustari..
8.Nu provoca oamenii sa gandeasca,viata lor e si asa destul de grea.Ajutai sa treaca de nevoia de a avea o opinie dandu-le opinii pregandite.Fao ca si cum nu ai avea constiinta ei probabil sunt prea prosti de a lua singuri decizii.
9.Asigurate că nu există poveşti în curs de desfăşurare, cu sensul sau scopul dincolo de stimulare senzorială imediată.Evita teme universale cât mai mult posibil.Fii absolut sigur ca nu există nici o poveste culturala, sociala, globala sau mitologica care sa vina în conflict cu miturile de confort si de consum.
10.Nu incuraja niciodata responsabilitatea sau cumva sa spui ca oamenii ar putea fi implicati in co-creearea viitorului lor sau a realitatii lor posibile.
11.Inucarajeaza doar individualitatea de grup.Facand aceasta 'individualitate' noua regula generezi o puternica iluzie de libera-alegere.
12.Fa senzational din orice lucru superficial.
13.Tine bitii de informatie infinitezimal de mici.Pomoveaza Deficitul de atentie.Mai multe generatii de televiziune au pusdeja acest lucru în mişcare.
14.Repetitia e cheia.Repeta informatiile importante oricat de des posibil.
15.Repetitia e cheia.
16.Repetitia e cheia.
17. Depaseste modul rational de gandi prin orice mijloc posibil.Oamenii nu au nevoie de logica pentru a accepta informatia.Credinta este emotionala.aminteste-ti RAZBOI= PACE!
18.Nu uita doua jumatati de adevar fac un adevar intreg.
19.Demonizeaza tehnicile de auto-cunoastre de toate tipurile.Arunca cuvinte gen "cult" si "spalare a creierului". Marginalizeaza pe oricine este implicat in astfel de preocupari.
20.Pastreaza modele vechi de constiinta ca si fiind la moda.Daca poti scapa atunci cand te referi la oameni ca flegmatici si sanguini in loc de programabili si bine-intentionati fao.
21.Tine atentia oamenilor pe ceea ce conteaza.Amplifica ceea ce e rau si gresit cat de mult posibil.
22.Lasa tot timpul impresia ca totul este sub control dar abia observabil baga in constiinta populatiei ideea ca cele mai mari frici ale lor ar putea sa loveasca in orice moment.
23.Educai pe oameni ca ei sunt gandurile si emotiile.Consolideaza aceasta idee facandui sa se simta prost si apoi sa se simta prost ca se simt prost. Aminteste-ti : identifica,identifica,identifica... acest lucru va mari golul interior din ei pe care doar shoping-ul il poate umple.
Prin alipirea de aceste simple premise poti produce intregi societati capabile de a pune capat foamei in lume dar prea egoiste de a le pasa...Vei fi capabil sa aduci spiritul de consumerism si obiceiurile de cumparare atat de puternic infiltrate in mintile oamenilor incat logica si ratiunea devin de prisos... Vei fi noua fata de mass-media. Succes!
Acum, puterea de a conduce lumea si de indeparta cainele cultural este la îndemâna dumneavoastră. Ceea ce urmează sunt instrucţiuni simple ,un manual, unele instrumente de comportament pentru a influenţa şi de a profita de sistemul nervos al tuturor colegilor dumneavoastră.
Cele 23 de unelte :
1. Cheia pentru a spala creierele oamenilor in mod efectiv este de a lucra la constiinta de baza.
Formeaza-i la nivel neurologic astfel incat sa dezvolte facultatea de ati lua datele si a le numi"gandesc pentru mine",astfel incat sa le permiti sa se opreasca din gandit.
Formeaza-i la nivel neurologic astfel incat sa dezvolte facultatea de ati lua datele si a le numi"gandesc pentru mine",astfel incat sa le permiti sa se opreasca din gandit.
2.Limiteaza orice posibilitate de auto-constientizare si auto-sensibilizare.Distruge insticntul si intuitia.Incurajeaza la infinit si in mod activ constientizarea externa.Fa oamenii dependenti de informatia ta pentru cat mai multe decizii .
3. Accelereaza ritmul in care le dai mesajele astfel incat ritmul de informare sa fie derutant si vizual partinitor.
4. conditioneaza oamenii prin bombardandui cu sute de mii de semnale pe zi.Invatai sa apele la acest flux de informatii si sa numeasca asta Realitate.Nui lasa niciodata sa se intrebe ce este "realitatea".
5.Cadrul in care pui problema este totul.Decide ce vor oamenii sa creada si asigura-te ca alegerile care le fac sunt in cadrul care asigura de rezultatul dorit de tine.Aceasta se numeste iluzia de a alege.'Vrei sa maturi podeaua inainte sau dupa cina?"
Repeta această formulă pentru sistemele economice, politicieni, ştiri, branduri concurente de produse şi de divertisment.
6. Apelul la cel mai mic numitor comun. Asiguraţi-vă că toate arată modelul de soluţionare a conflictelor intre oameni cu o scadenţă emoţionala şi intelectuala nu mai mare decât cea a unui copil de şase ani.Fa situatia amuzanta astfel incat nimeni nu observa acest lucru.
7.Fa oamenii sa ramana pasivi. Incurajeaza tipul de comportament "couch poatato" astfel incat ei sa ramana la nivelul undelor alfa ca si elixir de vindecare pentru orice problema a lor.planul de evadare din frustari..
8.Nu provoca oamenii sa gandeasca,viata lor e si asa destul de grea.Ajutai sa treaca de nevoia de a avea o opinie dandu-le opinii pregandite.Fao ca si cum nu ai avea constiinta ei probabil sunt prea prosti de a lua singuri decizii.
9.Asigurate că nu există poveşti în curs de desfăşurare, cu sensul sau scopul dincolo de stimulare senzorială imediată.Evita teme universale cât mai mult posibil.Fii absolut sigur ca nu există nici o poveste culturala, sociala, globala sau mitologica care sa vina în conflict cu miturile de confort si de consum.
10.Nu incuraja niciodata responsabilitatea sau cumva sa spui ca oamenii ar putea fi implicati in co-creearea viitorului lor sau a realitatii lor posibile.
11.Inucarajeaza doar individualitatea de grup.Facand aceasta 'individualitate' noua regula generezi o puternica iluzie de libera-alegere.
12.Fa senzational din orice lucru superficial.
13.Tine bitii de informatie infinitezimal de mici.Pomoveaza Deficitul de atentie.Mai multe generatii de televiziune au pusdeja acest lucru în mişcare.
14.Repetitia e cheia.Repeta informatiile importante oricat de des posibil.
15.Repetitia e cheia.
16.Repetitia e cheia.
17. Depaseste modul rational de gandi prin orice mijloc posibil.Oamenii nu au nevoie de logica pentru a accepta informatia.Credinta este emotionala.aminteste-ti RAZBOI= PACE!
18.Nu uita doua jumatati de adevar fac un adevar intreg.
19.Demonizeaza tehnicile de auto-cunoastre de toate tipurile.Arunca cuvinte gen "cult" si "spalare a creierului". Marginalizeaza pe oricine este implicat in astfel de preocupari.
20.Pastreaza modele vechi de constiinta ca si fiind la moda.Daca poti scapa atunci cand te referi la oameni ca flegmatici si sanguini in loc de programabili si bine-intentionati fao.
21.Tine atentia oamenilor pe ceea ce conteaza.Amplifica ceea ce e rau si gresit cat de mult posibil.
22.Lasa tot timpul impresia ca totul este sub control dar abia observabil baga in constiinta populatiei ideea ca cele mai mari frici ale lor ar putea sa loveasca in orice moment.
23.Educai pe oameni ca ei sunt gandurile si emotiile.Consolideaza aceasta idee facandui sa se simta prost si apoi sa se simta prost ca se simt prost. Aminteste-ti : identifica,identifica,identifica... acest lucru va mari golul interior din ei pe care doar shoping-ul il poate umple.
Prin alipirea de aceste simple premise poti produce intregi societati capabile de a pune capat foamei in lume dar prea egoiste de a le pasa...Vei fi capabil sa aduci spiritul de consumerism si obiceiurile de cumparare atat de puternic infiltrate in mintile oamenilor incat logica si ratiunea devin de prisos... Vei fi noua fata de mass-media. Succes!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu