marți, 2 noiembrie 2010

Altfel de Rugaciune

O, iarta-mi, Te rog, Doamne, atatea rugaciuni

prin care-Ti cer doar paza si paine si minuni.

Caci am facut adesea din Tine robul meu,

nu eu s-ascult de Tine, ci Tu – de ce spun eu.

In loc sa vreau eu, Doamne, sa fie voia Ta

iti cer, iti cer intr-una sa faci Tu voia mea.

Iti cer s-alungi necazul, sa nu-mi trimiti ce vrei

si sa-mi slujesti in toate : sa-mi dai, sa-mi dai, sa-mi dai,

gandindu-ma ca daca-Ti cant si Te slavesc

am drept sa-ti cer intr-una sa faci tot ce doresc.

O, iarta-mi felu-acesta nebun de-a ma ruga

si-nvata-ma ca altfel sa stau in fata Ta;

Nu tot cerandu-ti Tie sa fii Tu robul meu,

ci Tu cerandu-mi mie, iar robul sa fiu eu.

Sa inteleg ca felul cel bun de-a ma ruga

e sa doresc ca-n toate sa fie voia Ta

Amin





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu