marți, 2 noiembrie 2010

Fascinant

Real,ireal ?
Cum definim granitele dintre imaginar ,posibil si imposibil?
Vizibil ,invizibil,ganduri/emotii/atomi?
Sunt concepte in care credem dogmatic si neconditionat ,chiar daca ele sunt invizibile si imperceptibile celor 5 simturi ale noastre.
Ce este realitatea in esenta?
Decodificarea realitatii este facuta de creier,da...dar creierul ce este ?
Din ce este compus creierul ? ...in ultima instanta este din energie ,atomii ce sunt? 99\% spatiu gol,deci suntem compusi din vid sau cum ?
Daca da ,de ce parem a fi atat de solizi si materiali ?
Intrebari simple la care exista raspunsuri simple si unul ar fi acesta :
Totul este Alcatuit din Spirit,Dar Universul este Mental(apropo asta este si prima lege a Kybalionului)
Acest Adevar nu imi apartine mie,eu pur si simplu sunt un vas,un mesager al lui,si ca orice adevar el are de trecut(in mintea ta) prin cele 3 etape ale oricarui adevar:
1.Ridiculizarea
2.Negarea
3.Acceptarea
Mai devreme sau mai tarziu il vom intelege cu totii si vom trai toti in baza legii lui UNU,toti suntem unu,nimeni nu e separat de intreg,doar egourile noastre(in baza principiului neincalcarii liberului arbitru) se pot vedea separate de Spirit,in esenta am fost si vom fi toti conectati la aceiasi Sursa de viata/Energie care este Iubirea Divina !






Unii se vor speria cand incep sa inteleaga ce se intampla,altii vor da bir cu fugitii si vor nega totul... :); orice decizie iei iti apartine si te afecteaza doar pe tine in ultima instanta ...
Fie ca alegi sati pui ochelarii de cal si sa te faci ca ploua ,fie ca deschizi ochisorii si pui mana pe "carte" informandu-te si pregatindu-te pentru 'inceputul sfarsitului"depinde in totalitate de tine...,
Eu mi-am facut datoria(cetateneasca :) si am plantat samanta adevarului in Constiinta ta.
ca va incolti adevarul in tine si va creste...de asta nu ma indoiesc ...nu ma indoiesc nici o clipa,totusi, va trebui si tu sa il uzi mai des pentru a creste vajnic si rasunator...
Viata e doar o aventura.. ,o plimbare in parc...,un joc Divin!

cel putin asa se vede prin ochii mei in momentul de Acum.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu