miercuri, 10 noiembrie 2010

Drumul spre reintregire

cine sunt Eu?

Habar nu am cine sunt eu,asta e adevarul,sunt intr-o binecuvantata criza de identitate,din care simt ca va iesi ceva Bun. :)
Sunt acolo unde vroiam sa ajung si unde trebuie sa fiu,pentru a Deveni altceva,pentru a renaste.

Cine sunt eu ?

Eu Sunt "?copil indigo? " venit direct din inima lui Dumnezeu in aceste minunate timpuri care traim pe pamant cu scopul de a juca un joc numit Expunerea Adevarului si trairea conform Lui.
Suna bine nu ? :)

Cu aceasta minunata ocazie doresc sa spun ca Eu ma detasez incet dar sigur,de tot ceea ce Eu am reprezentat pentru cei care ma cunosc...,ma detasez de personalitatea numita Daniel D.D. cu tot ceea ce inseamna el in mintile celor care il cunoasteau.

Vreau sa ma sinucid ! ,boo ! ((: nu te speria,e ceva de bine...) lent dar sigur,sa imi dizolv identitatea falsa,creata de altii pentru mine prin care eu m-am raportat la mine si cu care ma cam identific de cand am inceput sa fiu "educat"(ego-ul).
Nu ma mai simt confortabil cu el(lo sfidante).In ultimele zile il observ mereu,il ascult,e prost,e total tampit, e nebun chiar,lucreaza tot timpul impotriva mea,habar nu are ce zice,el e vocea aia care...oricand incerc sa fac
ceva care nu am mai facut niciodata,un act curajos,neinfricat,cum ar fi sa vorbesc cu persoane necunoscute sa le spun ce simt despre ele sincer si pe fatza(cum ar fi cei de la munca la mine),pur si simplu imi sopteste in cap ca nu sunt in stare sa fac asta,ceva va da gres,voi esua mai mult ca sigur...

Mam hotarat sa nui mai dau importanta pana se plictiseste si pleaca singur din capul meu ,exact cum ar face cu cineva din anturajul tau care iti spune basme minciuni aiureli ,vrajeli,in general minciuni,isi ia zborul cand vede ca nu e ascultat.

M-am hotarat sa imi ascult doar Vocea Inimii mele,pe care in ultima vreme o aud din ce in ce mai clar atunci cand sunt in liniste eu cu mine insumi.
Da vocea inimii e a naibii de inteligenta,e geniala,e inteleapta,e ceva ce o stiu de mic dar careia nu i-am dat mare importanta deoarece nu am mai auzit pe nimeni sa vorbeasca de asa ceva...
si... mult timp nu am vb cu nimeni despre asta de frica de a nu fi luat de nebun,de a nu speria pe cineva..(ooo,asta aude voci.. dute la un control ba,mi-ar fi zis sau ceva de genu...:))
Dar gata de acum nu mai merge,vocea mintii mele e prea tampita ca sa ii mai dau vreodata crezare,pur si simplu o voi ignora,laso sa fie acolo,o avea si ea rolul ei,si mai stii poate se desteapta si ea incet sau dispare de tot :D..ramane de vazut.Cel mai probabil va pleca de la Sine ,asa cum sa rezolvat orice problema am avut-o in viata si pe care am lasat-o cu incredere Sinelui sa o rezolve ca el stie mai bine.
Cine sunt eu? inca nu stiu,dar stati pe aproape ca simt ca in scurt timp mi se va revela fara mare efort din partea mea...,poate doar acela de a fi atent... ,prezent...,mereu in Aici Acum.
Amin !

Pentru cei total paraleli cu semnificatia vocii interioare este o carte AICI.(nu am citit-o inca, dar daca e postata pe site-ul lui Octav sigur merita citita :)




Ce bine le zice omu asta...(vezi descrierea videoului...) :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu